REGULAMIN OBIEKTU
Serdecznie witamy!
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem określającym obowiązki osób korzystających z Domki letniskowe REDA w Rusinowie.
Pragniemy zapewnić naszym gościom bezpieczeństwo i komfort podczas pobytu w ośrodku.
Z uwagi na zachowanie bezpieczeństwa obowiązuje całkowity ZAKAZ PALENIA wewnątrz domków.
Płatności za wynajęcie domku należy dokonać w pierwszym dniu pobytu oraz zapoznać się z regulaminem rezerwacji. Forma płatności: gotówka, blik.
Zadatek na poczet rezerwacji wynosi 30% całkowitego kosztu pobytu, nie mniej niż 400 zł.
Kwotę zadatku należy wpłacić na wskazany numer rachunku bankowego w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia chęci rezerwacji. W tytule przelewu proszę wpisać: zadatek, imię i nazwisko, data pobytu.
Brak wpłaty zadatku w ustalonym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji.
W celu rezerwacji prosimy o KONTAKT TELEFONICZNY –
telefon: 664-747-078
lub mailowy: domki.reda@gmail.com.
- Z domku mogą korzystać tylko osoby zgłoszone przy rezerwacji (max 5 osób).
- W przypadku stwierdzenia większej liczby osób zamieszkujących w domku, które nie zostały zgłoszone podczas rezerwacji Wynajmujący może zerwać umowę z klientem bez konieczności zwrotu opłaty.
- Cena zawiera: wodę, energię, parking (maksymalnie 1 auto), pościel.
- Przekazanie kluczy do domku i jego odbiór przebiega zawsze w obecności Wynajmującego lub osoby do tego upoważnionej.
- Domki wynajmowane są w systemie dobowym, gdzie doba zaczyna się o godz. 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
- Osoby zamieszkujące w domku ponoszą odpowiedzialność finansową za szkody, dewastacje bądź brak wyposażenia domku i na terenie ośrodka.
- Prosimy o zgłaszanie Wynajmującemu wszelkich zniszczeń i usterek powstałych podczas użytkowania domku.
- Nie odpowiadamy za przedmioty i pieniądze pozostawione w domku. Odpowiedzialność za przedmioty osobiste spoczywa na osobie wynajmującej domek. Prosimy o zachowanie ostrożności.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne przerwy ze strony dostawców wody czy prądu.
- W sytuacji skrócenia czasu pobytu, niezależnej od Najemcy, płatność za niewykorzystany czas nie jest zwracana.
- W sytuacji rezygnacji z zarezerwowanego domku zadatek nie podlega zwrotowi.
- Płatność za pobyt nie obejmuje ubezpieczenia gości i doznane urazy. Za wszelkie szkody bądź uszkodzenie mienia Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
- Przy opuszczaniu domku należy pamiętać o wyłączeniu urządzeń elektrycznych i zamknięciu drzwi i okien.
- Do dyspozycji gości pozostaje bezpłatny parking. Może z niego korzystać maksymalnie 1 auto do jednego domku, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za parkujące tu pojazdy.
- Przypominamy o konieczności zachowania zasad BHP podczas grillowania. Z uwagi na to, że domki są drewniane prosimy o rozpalanie grilla z dala od domku, poza jego zadaszoną częścią.
- Na terenie ośrodka obowiązuje zakaz palenia ogniska.
- Obowiązuje całkowity zakaz palenia wewnątrz domku.
- Obowiązuje zakaz korzystania za urządzeń zasilanych gazem lub elektrycznością nie będących wyposażeniem domku, z uwagi na zagrożenie pożarowe. Obowiązuje zakaz wnoszenia materiałów wybuchowych i łatwopalnych.
- Pobyt ze zwierzętami domowymi należy uzgadniać z Wynajmującym.
- Za zwierzę odpowiada właściciel. Jest on zobowiązany do zachowania czystości i spokoju na terenie obiektu.
- Goście proszeni są o segregację śmieci w przeznaczonych do tego celu pojemnikach znajdujących się na terenie ośrodka (szkło, plastik itp.).
- Goście są zobowiązani do utrzymywania i zwrotu domku w stanie pierwotnym z dnia odbioru. Sprzęty kuchenne oraz naczynia powinny być umyte a wnętrze domku posprzątane.
- Za zgubienie klucza do domku naliczamy opłatę 50 zł za 1 sztukę.
- Cisza nocna obowiązuje od godziny 23.00 do 6.00 rano.
- W sytuacji rażącego naruszania ciszy nocnej możliwe jest wypowiedzenie umowy przez wynajmującego bez zwrotu pieniędzy.
- W sytuacji konieczności interwencji policji możliwe jest natychmiastowe wypowiedzenie umowy ze strony wynajmującego bez zwrotu pieniędzy. Właściciel obiektu nie ponosi kosztów interwencji policji.
- Regulamin stanowi umowę pomiędzy stronami obowiązującą od momentu wpłacenia zadatku. W razie konfliktów dąży się do polubownego załatwienia sprawy. W przypadku braku porozumienia między stronami konflikt rozstrzygał będzie Sąd właściwy dla miasta Jelenia Góra.
- Wynajmujący może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu pieniędzy w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.
- Umowa nie obejmuje sposobu dojazdu, wyżywienia i organizacji czasu w trakcie pobytu.
- Przypadki nieuzasadnionego uruchomienia instalacji przeciw pożarowej skutkują karą w kwocie 500 zł.
- Na terenie obiektu są gaśnice.
- Brama wejściowa zamykana jest od godziny 23.00 do 6.00 rano.
- Dokonując rezerwacji akceptują Państwo regulamin pobytu na terenie ośrodka.
Regulamin pobytu ze zwierzętami:
- Właściciel musi w pełni kontrolować zwierzę.
- Konieczne jest posiadanie książeczki zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami.
- Potrzeby fizjologiczne zwierzę powinno załatwiać poza posesją.
- Właściciel zobowiązany jest do sprzątania po swoim zwierzęciu wewnątrz domku i na terenie posesji.
- Ewentualne szkody powstałe z udziałem zwierzęcia pokrywa właściciel.
Życzymy udanego wypoczynku!
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)
Z dniem 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Bezpieczeństwo Twoich danych osobowych jest dla nas równie ważne jak dbanie o jak najlepszą jakość naszych usług. Chcielibyśmy zatem zapoznać Cię z najważniejszymi informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
- Administratorem Twoich danych jest Dariusz Skórko Wynajem domków letniskowych z siedzibą ul. Akacjowa 5, 76-107 Jarosławiec-Rusinowo NIP: 6331947009, REGON 276131834,
- Twoje dane przetwarzane są w związku z realizacją naszych usług, w celu promocji naszych usług a także umożliwienia nam kontaktów z Tobą;
- Masz prawo do dostępu oraz poprawienia podanych przez siebie informacji stanowiących dane osobowe, a ponadto zgodnie z nowymi przepisami masz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych;
- Możesz w dowolnym momencie skorzystać z prawa do cofnięcia wyrażonej wcześniej zgody na przetwarzanie Twoich danych (przy czym cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem)
- Informujemy, że Twoje dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej i w postaci umożliwiającej identyfikację określonej osoby są przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania z uwzględnieniem terminów wynikających z konieczności zapewnienia możliwości egzekwowania powszechnie obowiązujących praw i obowiązków;
- Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli sądzisz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza RODO. Organem nadzorczym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych.
- W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej, możesz kontaktować się z nami poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: domki.reda@gmail.com
- Polityka prywatności dostępna jest w recepcji obiektu.
Powyższa wiadomość ma charakter czysto informacyjny i ma na celu troskę o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Dziękujemy za poświęcenie chwili czasu na ten cel.